Deklaracja dostępności
Publiczny Specjalny Katolicki Ośrodek Edukacyjno – Wychowawczy w Kruzach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://pskoewkruzy.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2021-11-21
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-02-09 – strona aktualizowana jest na bieżąco.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
– brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów,
– część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
– część dokumentów pdf została opublikowana bez warstwy tekstowej (wszystko jest jako tekst)
Ułatwienia:
Strona www.pskoewkruzy.pl ułatwia dostęp dla osób niepełnosprawnych dzięki zainstalowanej wtyczce, która pomaga rozwiązywać problemy z dostępnością, takie jak:
– Zwiększ rozmiar czcionki / tekstu
– Zmniejsz rozmiar czcionki / tekstu
– brazy w skali szarości
– Wysoki kontrast
– Negatywny kontrast
– Jasne tło
– Wyczyść ciasteczka
– Czytelna czcionka
Pod adresem www.pskoewkruzy.pl dostępne są:
– Dane teleadresowe siedziby Publicznego Specjalnego Katolickiego Ośrodka Edukacyjno – Wychowawczego w Kruzach
– Informacje o dostępności architektonicznej.
– Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/
Oświadczenie sporządzono dnia 2022-02-09
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Agata Milewska – dyrektor, adres poczty elektroniczne pskoew.kruzy@gmail.com. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 897 163 216. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Publicznego Specjalnego Katolickiego Ośrodka Edukacyjno – Wychowawczego w Kruzach, Kruzy 18, 11-311 Kolno
– Do budynku …